5/18/2009

Ari Yg Pling Malang Bg Semua Ari..

Ermmm... 2 ari yg lepas...Seolah2 dri aku cam da xdak pa...Ceh..ayat Jwng la plak..
mula2 tue aku blk dqi s.p...1stly skli kna RoadBlock...aduiiihh lch toi la
POLIS nie...tquih Jdy Tensyen...tp xpa ar yg 2 dah lepas my ar lak bnda len...time tue da ar ujan..tba2 mamat mna tah..dya p buang botol coke 2 kena muka aku...alahai hnya tuhan sja yg taw betapa skit nya muka aku nie...hmmm..cmpai2 dkt gurun 2 aku pon b'henti la..nk rest jap g smyang,mkn,N Etc...abis suma 2 aku pon trus la pjlnan aku nie..maklum la rndu kat family...setengah jam kemudian aku pon cmpai ar kat Bndar A/S tue...Dngn xsabaq2 nk blik umah..tyar lak pecah..tmbh lagi la Ketensionan aku nie...tp nak wat cmna semua nie ujian dqi allah S.W.T kn...kne rdha je la...Bila aku dh cmpai dkt umah ja...tgk family aku xdak...Aku pon Bebaii laa..after 1 hour..my family back..Then family come 2 me..and say " Y u Sleep at Outside..?? aku pon jwb laa pa yg aku nk ckp..fmily aku pon mntk maap dkt aku...hmmm...sesudah itu aku pon masuk la kat dlm blk then tido je...
(SceNe 2)
time pg tu makit la dqi tido nk makit smyang...and then 1'm Shock..tba2 rmbut aku dah kena Cut laa...aku pon jrt satu umah....tnya sapa gnting..?? and then my father la yg gnting....Uhukzz...T_T....maka tamat la riwayat my hair....coz my hair so long...Sob...Sob...n Sob...T_T

No comments:

Post a Comment